آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

فرشته آسمانی من پا به زمین گذاشت

1392/8/9 7:47
260 بازدید
اشتراک گذاری

 totalgifs.com alfabeto-atualizangel gif gif Dee16204.giftotalgifs.com alfabeto-atualizangel gif gif Dee16201.giftotalgifs.com alfabeto-atualizangel gif gif Dee16218.gif totalgifs.com alfabeto-atualizangel gif gif Dee16201.giftotalgifs.com moreheads gif gif 138.gif

آراد نام فرشته ای است موکل بر دین و تدبیر امور و مصالحی که بروز آراد متعلق است .روز بیست وپنجم از هر ماه شمسی که آن را ارد نیز گویند و در این روز نو بریدن و نو پوشیدن را نیک شمردندی

پسرم آراد شنبه  مورخه  18/9/91مصادف 8/12/2012 میلادی ساعت یک بعد ازظهر توسط خانم دکتر حاجی صادقی  در بیمارستان مسعود گرگان به دنیا آمد من در طول دوران بارداری خیلی فشارم بالا بود و چند بار بستری شدم حتی طوری بود که پزشکم  میخواست آراد را 7 ماهه بیرون بیاره که به لطف خدای بزرگ فشارم تحت کنترل در آمد و بچه را در تاریخ 18 به دنیا اوردن فشارم طبق گفته های دکتر در اتاق عمل به 20 رسیده بود خدا رحم کرده وقتی میخواستم مرخص شوم  به هم آمپول زدن که به اون حساسیت داشتم و اتاق بیمارستان روی سرم میچرخید که به شوهرم گفتم مواظب پسر باش دارم میرم تو کماکه همسرم دست و پاشو گم کرد با وجود درد شدید منو رادیولوژی بردن و به هم اکسیژن وصل کردن دکترم اومد بالاسرم به هم اینقدر آمپول ضد حساسیت زدن تا اثر دارو قبلی رو از بین بردن روز بعد مرخص شدم دختر عموم اومد فردا بیمارستان که آرادو ببره برای تست تیروئید گفتن زردش بالاست باید سریع بستری شه اگه نه خونش باید عوض یعنی خدا رحم کرد من خونه بودم وقتی بهم زنگ زدن نمیدونم  چطوری با این شکم سزارین شده به بیمارستان رسیدم وقتی داخل اتاق شدم دیدم آراد لخت چشماشو بستن تو دستگاه اینقدر گریه کردم که نگو 2 روز با وجود  درد شدید پیش پسرم بودم خدا رو شکر که خوب شده الان آراد 8 ماهشه همیشه نگرانم نمیدونم چرا ؟خدا حافظ همه بچه ها و پسرم منم باشه آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

گروه گل یاس گروه گل یاس گروه گل یاس اولین ساعات بدنیا اومدن آراد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ارغوان
14 مهر 92 12:12
امین یا رب العالمین
شیما مامان شاهین کوچولو
19 مهر 92 0:09
به به چه جالب همشهری پیدا کردم هورااااااااااااا منم همون بیمارستان بدنیا اومدم بیمارستان مسعود

وای چه جالب دکترم نکنه خانم حاجی صادقی بود