آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

آراد و دایی در سوپر مارکت

1392/8/9 7:43
141 بازدید
اشتراک گذاری

 

دائی هر موقعه که میخواد بره سوپر مارکت محل تو رو هم میبره اسم این آقا که پیش دائیت اصغر اونم توروخیلی دوست داره هر موقع پیشش میری کلی باهت بازی میکنه تو هم وسایل تو ویترینشو بهم میریزی  هر چی که دوست داری بر میداری داییم برات میخره 

عشق مامان بغل دایی

عشق مامان بغل دایی

عشق مامان بغل دایی

عشق مامان بغل دایی

عشق مامان بغل دایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 12:00
اقا آراد شباهت به داییشم داره در کل گوله ینمکه .ای جونم مامانی من دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم. اگ ر مایل هستی پیغام بده من منتظرت هستم
ناهید مامان آراد
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه به من سر زدی چرا که نه بیشتر با هم آشنا شیم