آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) (همایش شیرخوارگان حسینی)

1392/8/19 10:05
126 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم گلم با شور اشتیاق فراوان  و طی پیگیریهای زیاد بلاخره تو لیست شیرخوارگان حسینی واقع در چهار راه میدان سقاخانه حضرت عباس (ع)  ثبت نامت کردم  و برگه ثبت نامت از خانمی که مسئولش بود گرفتم دنبال لباس برای این روز بودم که دبیرخانه طی تماس با ما گفت  خودمون به شما لوازمی که مورد نیاز  شر خوار میدهیم بلاخره روز موعد فرا رسید شب قبلش ساعت 5 صبح  خوابیدی و فرداش هر طور خواستم بیدارت کنم  نشد چقدر حرص خوردم چقدر اومدم نوازش کردمت بیدار شی نشد تا اینکه ساعت 11 بیدار شدی با عجله حاضرت کردم با دائیت بردم امام زاده شبستان حضرت فاطمه(ص ) آخر برنامه شون بود ولی با این وجود رسیدیم دنبال لباس برات بودم که گفتن تمام شده خیلی ناراحت بودم چون میخواستم یک نذری از این مراسم برات داشته باشم عکاس مراسم گفت مادرهاشیرخوارگان را بیارند عکس دسته جمعی بگیرند  خیلی دلم میخواست عکس تک نفری هم ازت بگیرند  ولی عکاس میگفت مراسم تمام شده و امکان عکس گرفتن نیست مادرها چقدر خواهش میکردن ولی جواب رد می دادن منهم خیلی دوست داشتم رفتم به عکاس گفتم ببخشید پسرم که بهش لباس نرسید لااقل عکس تک نفره ازش بگیرید نمیدونم چی شد این آقا که اینقدر سمج بود عکس نمیگیره بهم گفت باشه وایستید تا ازتون عکس بگیرم من  چقدر خوشحال شدم  بهر حال عکاس ازت عکس گرفت گفت بعد از عاشورا تاسوعا  عکس تون وپیگیری کنید دیدم یک خانم آقایی اومدن طرف من و تو یک روسری سبز بهم دادن وقتی دیدن من چقدر دنبال تبرکی از این مراسم بودم روسری سبز از جیبش در آورد بهم داد انگار دنیا رو بهم داده بودند خدا رو شکر بهر حال به این مراسم رسیدم و از این مراسم هدیه ای به پسرم رسید خدا حافظ هم شیرخوارگان باشد آمیـــــــــــن

فرم ثبت نام آراد در مراسم شیر خوارگان حسینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)