آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

اولین آرایشگاه

1393/7/8 7:54
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب بردیمت آرایشگاه  که موهاتو بزنیم چه قشقرقی درست کرده بودی آرایشگر به بابات گفت اول شما بشنید رو صندلی کوچولو رو روی پات بذارین بابا  بنده خدا رفت بشینه روی صندلی سرش محکم خورد به دکوری جلو آینه دادش در آومد بعد تو رو رو پاش گذاشت و کمی با هت بازی کردیم آرایشگر اومد و دست بکار شد با ماشین اول پشت موتو کوتاه کرد تو هم تا تونستی گریه کردی  و جیغ میزدی بنده خدا آرایشگر عرقاش در اومده بود از بس تلاش میکرد بعد از کلی گریه نوبت به جلوی موهات رسید با قیچی شروع کرد به زدن موهات وقتی روت میریخت گریه میکردی و میترسیدی بعد از کلی گریه که کار تمام شد از موهایی که روت ریخته بود بدت میومد و مرتب به من نشون میدادی که برشون دارم مگه یکی دو تا بود بدو بدو با بابات اومدیم خونه بردمت حمام تا تنتو شستم و روی سرت شامپو ریختم و مالیدم آب قطع شد کلافه شده بودم از این ور تو گریه میکردی و سرت کفی بود از این ور اب نبود چقدر غر زدم و نگران بودم سرما بخوری اخه اینم شد شانس بعد  از کلی نگرانی دیدم خدا دعامو مستجاب کردآب اومد و سرتو شستم  واقعا کار سختی بود ولی بخیر گذشت شکر خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دایانا
8 مهر 93 8:47
مبارک باشه موهات رو کوتاه کردی عکس نذاشتی ببینیم. به مامان جون بگو همیشه یه ظرف آب ولرم قبل از حموم کردن تو بذارن کنار چون خیلی ممکنه آب قطع شه و شما کفی بمونی. به من هم سر بزن خوشحال می شم از صفحات سایتم دیدن کنی کمک بزرگیه به من که تازه کارم رو شروع کردم سلام دایانا جون ممنونم که برام پیغام گذاشتی به چشم