آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

نوروز93

1392/12/28 11:09
134 بازدید
اشتراک گذاری

 

شیوا در دنیای شکلک ها

 

  

 

lssbk7zr503sfta6hn7o کارت پستال تبریک عید نوروز سال 1390

 

ارباب خودم سامیلی علیکم

 ارباب خودم سرتو بالا کن

ارباب خودم منو نیگا کن

 ارباب خودم لطفی به ما کن

ارباب خودم سامیلی علیکم

ارباب خودم اخماتو وا کن

 ارباب خودم بزبز قندی

ارباب خودم چرا نمی خندی ؟

ارباب خودم این آقا نوروز

براتون میخونه این حاجی فیروز

حاجی فیروزه، سالی یه روزه،

همه می‌‌دونن، منم می‌‌دونم،

 عید نوروزه ، عید نوروزه

   

 پیشاپیش عید  نوروز رو به همه ی مامانا و نی نی های گل تبریک میگم.انشالله سالی خوب و پر برکت وسرشار از آرامش در کنار خانواده داشته باشید.

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)