آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

پسر قشنگم تولدت مبارک

1392/10/3 10:16
2,340 بازدید
اشتراک گذاری

 

به تو که می نگرم همه زیبایی دنیا را هر آنچه وصف شدنی و هر آنچه توصیف ناپذیر است را یکجا میبینم .در یکایک لحظه های بودنم برایت سلامتی ،شادمانی،موفقیت و سربلندی آرزو میکنم دوستت میدارم بیش از آنکه در جسم اندیشه ها بگنجد از خدا میخواهم یاری ام کنددر این امر خطیر تا به تو بهترین ها را بیاموزم و تو را آنچنان که شایسته بهترینها هستی پرورش دهم.

 پروردگارا ،مهربانا ،زیباترین و برترین  هدیه عمرم را که تو به من دادی آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله های موفقیت و نشاندن شاهین بخت و اقبال بر شانه های ظریف و کوچکش خدایا هر چه آفریدی برایم یک طرف این فرشته زیبا را که به من هدیه دادی یک سوی دیگر آرزوی من همیشه همین سو بوده این فرشته زیبا از آغاز تولدش در قلب من بوده که اینگونه قلب من در روز میلادش پر تپش و شاد است هر تپش فریاد عشق و آواز است که میزند با هر تپش فریاد عشق آراد عزیزم تولدت مبارک ،هدیه من به تو یک دنیا عشق

 

ني ني شكلك

 

عزیزم ،عشقم ،عروسکم درست یک سال پیش در چنین روزی خداوند درهای رحمتش را به روی من گشود وفرشته ای پاک و زیبا برای من فرستاد .فرشته ای که از اون روز شد تمام دنیای من .تمام زندگانیم .چه شبها که با بیتابیهایت گریه کردم وچه روزهایی که با دیدن لبخند زیبایت ،با لحظه لحظه بزرگ شدنت مست از وجودت شدم .خدایا سپاس بابت این فرشته پاک .خدایا خودت کمکم کن آن باشم که لایق وجود پاکش است.

  کیک تولد فانتزی

 

بازم شادي و بوسه ، گلهاي سرخ و ميخك
ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك
تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا
و جود پاكت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز
از آسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا
يه كيك خيلي خوش طعم با چند تا شمع روشن
يكي به نيت تو يكي از طرف من
الهي كه هزارسال همين جشنو بگيريم
به خاطر و جودت به افتخار بودن
تو اين روز پرازعشق تو باخنده شكفتي  

با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي
ببين تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس
تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن
همين شعر و ترانه تو دنياي ما زندس
واسه تولد تو بايد دنيا رو اورد
ستاره رو سرت ريخت تو رو تا اسمون برد
اينا يه يادگاري توي خاطره هاته
ولي به شوق امروز مي شه كلي قسم خورد
تولدت عزيزم پراز ستاره بارون
پر از باد كنك و شوق ،پر از اينه و شمعدون
الهي كه هميشه واسه تبريك امروز
بيان يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون       کارت پستال تولد

 قشنگ مامانی خیلی دلم میخواست به شکرانه بودنت امروز برایت جشن مفصلی بگیرم .اما به چند دلیل منصرف شدم .اول اینکه امروز 6صفر وبه حرمت محرم و صفر منصرف شدم .و دوم اینکه به گفته و تجربه دیگران که خیلی زوده  و شما هنوز کوچیکی وممکنه بدقلقی کنی و به چند دلیلی دیگه منصرف شدم

پسر گلم امروز برات کیک میگیرم و با دائی و بابات یک جشن کوچولو برات میگیرم.امیدوارم از دست من دلخور نباشی.انشاءاله به همین زودی برات یک جشن تولد مفصل میگیرم.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرعلی گلی
18 آذر 92 15:31
تولد گل پسری مبارک زنده باشه
ناهید مامان آراد
پاسخ
سلام ممنونم از اینکه به من هم سر زدید
mamane mahya
18 آذر 92 16:16
salam azizam tavalodet mobarak hezar sale beshi gol pesar be maham sari bezan
ناهید مامان آراد
پاسخ
سلام خیلی ممنون از محبت شما چشم حتما میام