آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

دردسرهای تهیه شیرخشک

1392/9/16 8:31
756 بازدید
اشتراک گذاری

 

آراد نازنازی در طول دوران نوزادی شیر خودمو میخورد چون سیر نمیشد دکتر گفت بهش شیر خشککم بده اولین شیر خشکی که به آراد دادم بیومیل پلاس بود که مدتی آراد اونو میخورد ولی همیشه شکمش درد میکرد و یبوست داشت برا همیمن دکترش گفت باید ازشیرخشکهایی  که دارای مارک HAهستند استفاده کنیم برای همین من  ببلاک اچ آ انتخاب کردم و بهش دادم که خوشبختانه باهش سازگار بود از وقتی که سر کار اومدم آراد دیگه شیر خشکو به شیر من ترجیح داد برای تهیه شیر خشک دردسری نداشتیم تا اینکه به دلایلی این شیر خشک تو بازار کمیاب شد و هیچ جا گیر نیومدحتی شهرهای اطراف گرگان  تا اینکه یکی از آشنایان با تهران هماهنگ کرد و تونست 12 تا برامنو گیر بیاره مدتی مشکلی برای تهیه نداشتیم تا اینکه باز شیر خشک تمام شد و زنگ زدیم تهران به ما گفتن تو گمرکه و معلوم نیست که چه موقع تو بازار توزیع شه با دکترش مشورت کردم گفت کم کم ببلاک دو رو شروع کنید تو داروخانه ها این نوع شیر فراوان برا همین گرفتم و به اراد دادم اما نخورد و نخورد خیلی اضطراب داشتم  از من اصرار و از آراد انکار تا اینکه زنگ زدیم ماهشهر به عمه عزیزش اونم پس از پرسه جو گفت تا سه روز دیگه میاد از نگرانی داغون شدم تا اینکه تصمیم گرفتم که تو خواب بهش بدم تا با مزه اون عادت کنه اخه ببلاک اچ آ تلخ و ببلاک 2 شیرین عجیبه که اراد تلخ بیشتر از شیرین دوست داشت تو خواب بهش دو نوبت شیر دادم خورد بعد که بیدار شد بازم دادم دیدم خورد خدا را شکر  کلی ذوق کردم  چون از بس تو شهرها دنبال آچ آ گشتیم و به در بسته میخوردیم خسته شده بودیم حالا آراد ببلاک 2 رو با تمام وجود دوست داره و میخوره و از طعمش لذت میبره.

ببلاک اچ آ             ببلاک2                                                                                                         
       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)