آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

تمام زندگیم پسرم آراد

سخن خدا با تو

1392/8/4 7:54
126 بازدید
اشتراک گذاری

 

آراد فرشته آسمانی 

  • منم زیباکه زیبا بنده ام را دوست دارم                             
  •  تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
  • ترادر بیکران دنیای تنهایان                               
  • رهایت من نخواهم کرد
  • رهاکن غیرمن را آشتی کن با خدای خود                                  
  •  تو غیر از من چه می جویی؟
  • تو با هرکس به غیر از من چه می گویی؟                 
  •  تو راه بندگی طی کن ، عزیز من خدایی خوب میدانم
  • تو دعوت کن مرا با خود به اشکی.یا خدایی میهمانم کن
  •  که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم
  •  طلب کن خالق خود را ، بجو ما را تو خواهی یافت
  •  که عاشق میشوی برما و عاشق میشوم بر تو که
  •  وصل عاشق و معشوق هم ،آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد.
  •  تویی زیبا تر از خورشید زیبایم، تویی والا ترین مهمان دنیایم.
  • که دنیا بی تو چیزی چون تو را کم داشت
  • وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم
  • مگر آیا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟
  • هزاران توبه ات را گرچه بشکستی ،ببینممن تو را از درگهم راندم؟
  • که میترساندت از من؟ رها کن آن خدای دور
  • آن نامهربان معبود.آن مخلوق خود را
  • این منم پروردگارت ، مهربانت ، خالقت.اینک صدایم کن مرا.با قطره اشکی
  •  به پیش آوردو دست خالی خود را. با زبان بسته ات کاری ندارم.
  • لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم
  • غریب این زمین خاکی ام.آیا عزیزم حاجتی داری؟
  • بگو جز من کس دیگر نمیفهمد. به نجوایی صدایم کن.
  • بدان آغوش من باز است.
  • قسم بر عاشقان پاک با ایمان                                
  •  قسم بر اسبهای خسته در میدان
  • تو را در بهترین اوقات آوردم                                   
  •  قسم بر عصر روشن ،تکیه کن بر من
  • قسم بر روز ،هنگامی که عالم را بگیرد نور         
  •   قسم بر اختران روشن اما دور،رهایت من نخواهم کرد
  • برای درک آغوشم ،شروع کن ،یک قدم با تو
  • تمام گامهای مانده اش با من
  • تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید
  • ترا در بیکران دنیای تنهایان ،رهایت من نخواهم کرد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)